close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

יש מה לעשות בחג – חדר בריחה לילדים בצפון

מערכת שורשיט ניסן, תשפא01/04/2021

בחדר בריחה מקבלים סיטואציה דמיונית ומלאת אקשן ועובדים בשיתוף פעולה על מנת להצליח לברוח ממנו. איך תמצאו אחד כזה בצפון?

תגיות:

מדינת ישראל היא מדינה מאוד מפותחת, אך לצערנו, עדיין יש אבחנה בין המרכז והפריפריה, כאשר במרכז יש המון חיי תרבות ואטרקציות, ואילו בצפון...צריך להתאמץ, או לנסוע רחוב. אך לא עוד, אם אתם מחפשים חדר בריחה לילדים בצפון – הגעתם למקום הנכון.

כולם אומרים שלא פשוט להיות הורה, ולהיות הורה במדינת ישראל בפרט; יש לילדים המון ימי חופש. הזמן עם הילדים מבורך, אבל בכל יום צריך להמציא את עצמך מחדש ולשאול – מה נעשה עם הילדים הפעם? וקשה למצוא אטרקציות איכותיות ומגניבות בייחוד אם גרים בצפון הארץ. חדר בריחה לילדים בצפון היא אטרקציה משפחתית מושלמת לימי החג ולחופש הגדול.

חדרי הבריחה פרצו לחיינו בסערה בשנים האחרונות, וכבר הספיקו לצבור קהל מעריצים רחב שמבקר וסוקר חדרי בריחה בכל רחבי הארץ. מה שנחמד בחדרי בריחה, מעבר לאתגר, הוא שזו אטרקציה מאוד דינאמית בעלת סיפורי נושא רבים: חדר בריחה מבית הסוהר, חדר בריחה מבית משוגעים, חדר בריחה מבית הספר הוגוורטס, שמגיע הישר מסדרת הספרים והסרטים של הארי פוטר, סדרה אהובה במיוחד על ילדי ישראל וילדים בכל העולם, ולכן זה מאפשר לחזור לאותו חדר בריחה שוב ושוב ולהתנסות בכל מה שיש לו להציע. בכל אחת מן הפעמים תצטרכו להפעיל את הראש בפתרון חידות ולעבוד בשיתוף פעולה, מה שהופך את זה לאטרקציה משפחתית מגבשת במיוחד. גם את עולם הדמיון תידרשו להפעיל בחדר בריחה, ולכן זו אטרקציה אהובה כל כך על ילדים. אין ילד שלא חלם להיות הארי פוטר ולהסתובב בהוגוורטס, ביתה ספר לקוסמים בו פוטר לומד עם הרמיוני ורון וויזלי חבריו.

בעבר לא היה פשוט למצוא חדר בריחה לילדים בצפון, בעיקר בגלל שחדרי בריחה לא הייתה תופעה נרחבת במיוחד כפי שהיא היום, ואם היו קיימים כמה, הם היו בעיקר במרכז הארץ. לאחרונה נפתחו באיזור חיפה והקריות חדרי בריחה, על מנת שלא לקפח את תושבי צפון הארץ.

חדרי בריחה היא אטרקציה שוברת שגרה, והיא שונה מאוד מהבילויים המשפחתיים שאנחנו רגילים אליהם. הרבה פעמים על מנת ליהנות מחויית לונה פארק לדוגמה, צריך לנסוע עד תל אביב או ראשון לציון, וגם שם כבר ביקרנו עשרות פעמים. כאשר נפתח חדר בריחה לילדים בצפון זה פתח עוד אופציות בעבור המשפחות וההורים שגרים בצפון הארץ והוכיח שיש מה לעשות גם בצפון, ואין עוד צורך לנסוע עד המרכז בשביל אטרקציה ייחודית ושוברת שגרה.

בחדר בריחה מקבלים סיטואציה דמיונית ומלאת אקשן ועובדים בשיתוף פעולה על מנת להצליח לברוח ממנו. לרוב הפעילויות בחדר בריחה אורכות כ-60 דק', כאשר אתם בוחרים את סיפור הנושא בו תרצו להתנסות. שימו לב שאתם בוחרים פעילות שהיא מותאמת באופן ייעודי לילדים, וקחו את כל המשפחה ליום של כיף.

אפשרות נוספת היא חדר בריחה שומרי הגלקסיה – חוויה בלתי נשכחת!

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה